|
zaawansowane serwisy WWW
outsourcing nadzoru technicznego
Oferta obejmuje wykonanie i opiekę techniczną nad serwisami WWW dla firm i instytucji zainteresowanych poszerzeniem funkcjonalności swoich stron WWW. Zautomatyzowane, zintegrowane systemy pozwalają w prosty sposób zintensyfikować i wzbogacić obecność firmy w Internecie, zamieniając statyczne, ubogie "wizytówki" czy "foldery" internetowe w funkcjonalne, wszechstronne narzędzia marketingowe i biznesowe. Outsourcing opieki administracyjnej nad tymi systemami umożliwia firmie i instytucji skupienie się na podstawowej działalności, równocześnie pomniejszając obciążenie inwestycją o koszty osobowe związane z technicznym nadzorem nad funkcjonowaniem serwisów WWW.
Elementy proponowanych rozwiązań obejmują między innymi:
- systemy zarządzania treścią (content management systems, CMS) - zautomatyzowane, obsługiwane przez przeglądarkę systemy pozwalające pracownikom na łatwą modyfikację treści i rozbudowę firmowego serwisu WWW; zwykle funkcjonujące w postaci hierarchii sekcji, artykułów i menu modyfikowanych w prosty sposób przy pomocy formularzy HTML, z podziałem ról i kontrolą uprawnień użytkowników;
- systemy handlu internetowego (e-commerce) - proste w obsłudze, o dużej funkcjonalności, pozwalające na realizowanie działań takich jak promocje czy konkursy dla klientów;
- systemy komunikacji między podmiotami gospodarczymi B2B (business-to-business) - umożliwiające realizowanie współpracy w ramach sieci sprzedaży czy między kontrahentami;
- oprogramowanie do zarządzania reklamami - realizujące programy współpracy z zewnętrznymi reklamodawcami oraz promocje wewnątrz serwisu, wyposażone w moduły administracyjne pozwalające m.in. śledzić statystyki odsłon i zarządzać ekspozycją reklam;
- metody profilowania użytkowników - zbieranie danych statystycznych, śledzenie zainteresowań, profile użytkowania serwisów;
- narzędzia tworzenia społeczności użytkowników - fora komunikacyjne, serwisy typu Wiki współredagowane przez użytkowników, listy dyskusyjne, biuletyny e-mailowe;
- metody wsparcia użytkowników - systemy rejestracji zgłoszeń, obsługa helpdesków, wsparcie serwisu użytkownika.
|
|