CPU s.c.
tel. 081 5372069 - fax 081 5372066 - office@cpu.lublin.pl - pl. Marii Curie-Skłodowskiej 1/130 - 20-031 Lublin - Poland
 
powrót
o firmie
oferta
klienci

oferta

budowa sieci LAN/WAN/VPN

Projektujemy i wykonujemy kompletne instalacje sieci lokalnych (LAN), począwszy od ułożenia okablowania, poprzez instalacje paneli dystrybucyjnych, urządzeń aktywnych, kończąc na uruchomieniu serwerów i stacji roboczych użytkowników.

Zaspokajamy potrzeby naszych Klientów w zakresie komunikacji pomiędzy odległymi lokalizacjami. Sieci rozległe (WAN) zestawiamy w oparciu o łącza operatorów telekomunikacyjnych, pomagając jednocześnie w dopełnieniu niezbędnych formalności.

Zapewniamy najwyższy stopień bezpieczeństwa połączeń w sieciach rozległych przez zastosowanie technologii wirtualnych sieci prywatnych (VPN). W oparciu o technologię VPN zapewniamy naszym Klientom możliwość realizacji zdalnego i bezpiecznego dostępu do ich zasobów za pośrednictwem sieci publicznych (Internet, łącza telefoniczne, GSM).

bezpieczny dostęp do Internetu

Ogromna popularność Internetu wraz z niewielką wiedzą potrzebną do przyłączenia doń struktur istniejących w ramach lokalnych sieci komputerowych stwarza możliwość naruszenia bezpieczeństwa systemów zwierających poufne dane. Coraz częściej stają się one obiektem zainteresowania przedstawicieli sieciowego podziemia dokonujących spektakularnych włamań zarówno dla zabawy, jak i dla osiągnięcia określonych korzyści.

Bazując na 10-letnim doświadczeniu oferujemy sprawdzone rozwiązania, które uniemożliwiają penetrację sieci komputerowych za pośrednictwem łącza internetowego. Zabezpieczenia dobieramy według indywidualnych potrzeb i preferencji naszych Klientów. W przypadkach, gdy wymagany jest najwyższy poziom ochrony, stosujemy dwa niezależne i realizowane w różny sposób systemy ścian ogniowych.

instalacje VoIP

Wysokie ceny usług telekomunikacyjnych w Polsce sprawiają, że zastosowanie technologii transmisji głosu za pośrednictwem sieci komputerowych stanowi bardzo opłacalne rozwiązanie. Ponadto technologia Voice over IP otwiera przed naszymi Klientami nowe możliwości w zakresie obsługi połączeń (np. poczta głosowa, organizacja usług typu Help-Desk).

Wdrożenie VoIP poprzedzamy przeprowadzeniem analizy zwrotu kosztów instalacji telefonii sieciowej. Analiza ta ma na celu określenie, w jakim czasie koszty poniesione przez naszego Klienta zwróca się w postaci oszczędności na wykorzystaniu łącz operatorów telefonicznych.

Nasze centralki telefonii IP oraz bramki głosowe oparte są o oprogramowanie klasy Open Source, co oznacza mniejsze koszty urządzeń oraz możliwość wprowadzania głębokich zmian do ich funkcjonalności, w zależności od potrzeb Klientów.

outsourcing usług informatycznych

Outsourcing oznacza zlecenie zewnętrznej firmie zadań nie związanych bezpośrednio z głównym profilem działalności przedsiebiorstwa.

Przedsiębiorstwa coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że outsourcing jest nie do uniknięcia, ponieważ muszą skupić się na podstawowej działalności, od której zależy być albo nie być dla firmy.

Pomagamy we wdrażaniu i eksploatacji najnowszych rozwiązań teleinformatycznych, dzięki czemu nasi Klienci nie ponoszą kosztów zatrudniania wykwalifikowanych pracowników i stałego doskonalenia ich umiejętności. Nasza specjalizacja jest gwarancją najwyższego poziomu świadczonych usług.

Proponujemy Państwu m.in.

wdrożenia oprogramowania Open Source

Zasady rynkowej konkurencji wymagają od przedsiębiorstw poszukiwania możliwości obniżenia kosztów. W przypadku typowego oprogramowania biurowego oraz sieciowych systemów operacyjnych istnieje możliwość zastąpienia kosztownych rozwiązań stosowanych powszechnie darmowymi odpowiednikami klasy Open Source.

Naszym Klientom oferujemy wdrożenie sprawdzonych rozwiązań oparte o oprogramowanie Open Source przy zagwarantowaniu ciągłości pracy oraz zachowania niezbednej funkcjonalności.

Najważniejszymi elementami naszej oferty są serwery oparte o system operacyjny GNU/Linux oraz oprogramowanie biurowe OpenOffice. Nasze wdrożenia poprzedza szczegółowa analiza systemu informatycznego Klienta. Zapewniamy, że zastosowane rozwiązanie będzie spełniało wszystkie istotne dla Klienta funkcje, a tryb wdrożenia nie będzie uciążliwy dla użytkowników.

Wykorzystanie bezpłatnego oprogramowania Open Source, oprócz zmniejszenia kosztów funkcjonowania firmy, prowadzi do zwiększenia bezpieczeństwa poprzez eliminację zagrożeń powodowanych przez np. wirusy komputerowe. Ponadto oprogramowanie Open Source udowodniło swoją przewagę nad wieloma kosztownymi produktami w zakresie stabilności i efektywniejszego wykorzystania zasobów sprzętu.

wsparcie techniczne

Wiedza i doświadczenie naszego zespołu specjalistów są do Państwa dyspozycji. Oferujemy wsparcie techniczne na podstawie kontraktów, których zakres jest dostosowany do wymagań Klienta. Umowa serwisowa może obejmować między innymi:

  • monitorowanie funkcjowania systemów teleinformatycznych
  • określony czas reakcji na awarię
  • określony czas usunięcia awarii
  • udzielanie konsultacji w zakresie rozwoju systemów teleinformatycznych

Nasze umowy serwisowe gwarantują Klientom określony poziom usług. Gwarancja może obejmować ponoszenia przez nas odpowiedzialnością finansowej za awarie.

Stosowany przez nas system przyjmowania i odnotowywania zgłoszeń telefonicznych zapewnia sprawny kontakt ze specjalistami pełniącymi dyżur operatorski na rzecz naszych Klientów.

powrót
o firmie
oferta
klienci
 

© 2004 CPU s.c.